FIA` Feber

Jag skrev tidigare att jag kände mig illamående, trött och hängig, efter middagen fick jag feber.
Jag mår verkligen inte bra och det blir inte bättre av att jag har jättemycket att göra i skolan.

Det är en månad kvar och jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allting. Seminariet gick bra idag sen gjorde vi lite på B uppsatsen. Jag fick två till böcker att skumma igenom. Sen ska jag intervjua två personer till nästa vecka också. I ledarskapskursen ska jag skriva ett fördjupningsarbete på 6 sidor om valfritt ämne, jag ska skriva om organisationskultur: svårt! B uppsatsen har vi knappt börjat med och identitetskursen har jag gjort första delen på, nu ska jag förbättra dem efter tipsen jag fick idag. BLÄÄÄÄ!! Om en månad är det över.


Miss you darling! Lycka till på tentan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />