Maryyyyy @ b-day

Hejsan.

Idag gjorde jag sista provet innan kursprovet i fysiken. Det var jobbigt men jag hade pluggat fett så jag blev klar efter halva tiden, yeye.

Idag kommer Martin och hälsar på. (Martin är Macs Bålstafriend.) Haha, när jag skulle skriva Bålsta blev jag plötsligt säker på att det var ett "d" med i namnet. Båldsta. Men nu kom jag på att det ser ju helt muppigt ut. Uuups.

Imorgon drar jag hem till GBG för att fira min kära vän LOLLO som fyllde 19 ÅR IGÅR!!!! Eftersom internett var paj på Löpet igår kunde jag inte lägga upp en hälsning så jag gör det nu istället...


GRATTIS PÅ 19-ÅRS DAGEN LOLLO!!!!!!!!! <3<3<3<3<3



2 bilder från när tösen var här och hälsade på i början av hösten, isn't she lovely?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />