Maryyyy @ yeeh

Åh nämen hallå,

min å Macs distans i söndags blev lite onödigt lång. Vi sprang typ vilse och var borta i över två timmar. Åkte pendeltåg sista biten. Fy farao vad hungriga vi var!!!! ( Å trötta) =P

Idag på träningen var det inom 25 min snöstorm-blåst / klarblåhimmel-sol / snöstorm- blåst / klarblåhimmel-sol. Väder är fett coolt, ERKÄNN????

Imorgon är det då morgonjogg för samtliga på Löpargymnasiet. 6.30 rullar vi igång. Tänk på oss då, kära vänner.

Annars då?
Jo om 9 dagar och två timmar typ befinner jag (och nästan alla andra på Löpet) i Portugal och chillar FETT.

Och i helgen ska jag skriva Högskoleprovet och det är även Uppföljningsläger på Bosön för landslagsfolk, typ. Det blir skojsigt.


jag har fastnat i studenalbumet. Å bered er på att jag inte kommer släppa det. OH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />