Maryyyy @ weeekkäänd

OKej,

nu ska ni få höra om min helg.


FREDAG!!

Sover över frukosten och passar på att cykla till Coop för att inhandla frukost och proviant till helgens bravader. Äter frukost, sorterar tvätt, packar helgens väska och missar bussen till skolan.
Börjar skolan vid halv tolv då jag är med på halva fysiklekitonen innan jag stressar iväg ut mot Bosön.

testerna!!
Där tar det blodprov och konstaterar att mina HB värden ligger liiiite på gränsen (har inhandlat järntabletter nu).
Sen börjar jag springa "tröskel-test" på ett mega stort rullband. Springer 12-14-16-17 (km/h) innan de konstaterar att mina laktatvärden (mjölksyravärden typ) har överskridit de som ska. Förflyttar mig till det lutande rullbandet för att testa min maximala syreupptagningskapacitet (typ). Där springer jag tills jag stupade och vid värdet 60. najs.

Försöker sen få tag i någon men eftersom min mobil innehåller endast 7 nummer vad det lite krångligt. Hamnade tillslut på "Bozzöön the café" och pluggade järnet tills Klabb och Legernes dök upp. (De skulle också vara med på lägret). Sen åt vi middag och lyssnade på en seg föreläsning. Efter det åkte jag till Löp och sov med Marcus.


LÖÖÖRDAG!!

Åh herregud. Inte min och Mikaels lyckodag precis.

1. Vi har kollat på fel på pendeltågen och kommer fram försent till provet
2. Vi vet inte vilket klassrum vi ska vara i och får springa runt som galningar
3. Vi är alldeles lökiga av all stress
4. Mikael glömmer fylla i svarsblanketten i en del för att han bara ringade in i frågehäftet.
5. Jag har glömt bort min pinkod till mobilen och får inte upp den.
6. Får åka utan fungerande mobil ända ut till Bosön.
7. Åkte ut på bordshocketurneringen (Lag: Jag, Klabb å Midde) med endast målskillnad. TYPSIKT!
8. Ja de var nog allt.

Högskoleprovet var svårt. Men känns skönt att jag har gjort det.

SÖÖÖÖNDAAAG!!

Springer distans på morgonen med lite landslagsfolk. Mysigt värre.

Åker sen in till stan för att träffa Mac och hans syrra som är hemma från Sweizh (orkar inte kolla upp hur det egentligen stavas). Vi har aldrig träffats fastän jag och Marcus snart vart tillsammans i 5 månader (!!). Hon var en trevlig prick ;););)

Vi besökte deras gammelmormor på sjukhuset. Hon var glad att äntligen få träffa mig. Söt :)

Tbx på Löp för att kolla på film.



Det var min helg. Oh la la. Cred om ni orkade läsa det.


hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />