Maryyyy @ sweet

Hej,

jag heter Mary och just nu är jag fett uuunfresch. Jag tränade för hmm ca 4 h sen. Å jag har inga kompisar heller, frågade varenda skrutt på Löpargymnasiet men ingen ville åka och sola med mig. Vilka geeks. Jag och mitt godis fick åka själv. (jag åkte oduschad när jag skulle sola.. ) Jaja, ville bara att ni skulle veta. =)

Nu ska jag duscha men första ska jag nog rota sönder mig i Sannas shoppingkassar från London som precis levererades. Hon är inte här så jag kan ju passa på att ta godbitarna. Håhå, el inte ;)

Hejdå skruttar.


Ibland tror jag att jag somnar av uttråkning. vaaaahhh?





 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hade lätt följt med dig och solat ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />