Maryyyy @ minidatasal

Hej,

sitter i en minidatasal på Rudbeck med MikaelRöjerås. Vi satt i en kvart och väntade på att logga in. Suck, hatar sega datorer.

Igår var Fia Löp ju. Det var aaasskoj fast jag inte visste att hon skulle komma så jag fick typ en chock ;) Sen när jag hade varit och kört bål i styrkan, efter träningen, kom jag upp på vån3. Då satte jag mig direkt i soffan för att äta mellis och kolla på tv. Efter typ 40 min kom Petra upp å ba:
- Är inte Fia här? Hon skulle ha hjälp med ryggen..
flög jag upp å ba:
- Just det, Fiiiaa!! Henne har jag glömt bort.
Då hade hon suttit där innne på mitt rum och ugglat. Jag skämdes asmycket. Hur kan man glömma bort att Fia hälsar på? =P

haha, knäppt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />