Maryyyy @ haallååååå någon

Hejsan alla.

Eftersom jag inte har någon telefon och min telfonpartnet (mac) har åkt hem så får jag försöka höra av mig här.

MARCUS!!
Jag åker hem till Emmy och Fia istället ikväll. Ring till någon av dom senare. OK?

LOLLO!!
Sök på Emmy Koskinen på enrio och ring det numret senare. OK?

EM & FI!!!
Jag tar 17.37 tåget från Häggvik. Glöm inte att hämta mig annars är jag LOST. OK?

M & P!!!
Ta de lungt, jag ringer ikväll som vanligt.

ALLA ANDRA!!!
Sök på Emmy Koskinen på Eniro och ring dit om ni vill prata med mig (mary).

Nu ska jag in i duschen. HEJDÅ ALLA SÖTA

ps. Ikväll blir det röj hos Koskinen. ÖJ ÖJ ÖJ !!! haha


Snart är det min tur. ÖJ ÖJ ÖJ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />