Maryyy @ period 3 (min aaaalllra sista period)

Nu har jag bara tre kurser på schemat.

Matte E:
Wowowwowooww, (kom precis på att jag måste gå och hämta boken) Men det verkar vara en jätterolig kurs, jätte. Måste bara värma upp min mattehjärna först. Men vi har värsta flummiga läraren så alla sitter och fnittrar hela tiden.

Fysik B:
Jag gråter av skratt när jag hör "fysik B". På torsdag ska jag föresten ha ett prov i ämnet. Sista provet innan kursprovet i maj. OH MYY. Fatta kursprov på 150 poäng fysik B. Idag började vi på relativitetsteroin. Det var så roligt att jag började sms:a Fia om andra saker.

Histora A:
Den är faktiskt intressant och vi får alltid sluta en halvtimma tidagare. Inget mer om den.

Det var allt.
Vad ska fylla i resten av tiden då?? Hmm, kanske Projektarbetet, Körkortet och USA. Bara kanske.


Tänk er detta schemat och sen tar ni bort fyra tredjedelar så att det är en fjärdedel kvar. Så är mitt schema. Fatta soft.

Kommentarer
Postat av: Spagat =)

Hehe okej! :)

Postat av: Spagat =)

Hehe okej! :)

2009-03-09 @ 18:02:37
URL: http://spagat.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh gud jag dör av avund!

2009-03-10 @ 22:28:47
Postat av: Tina

hur mkt blir det kvar om man tar bort "fyra tredjedelar" ? :P

2009-03-12 @ 12:46:35
URL: http://mtinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />