M@ry

Hej,

jag har precis packat klart min väska. (Gör jag inget annat än och packa?) Ska snart springa två trappor ner och prata med min coach innan jag tar flyget ner till Kalmar. För imorgon begravs min älskade Morfar...

Jag har bestämt mig för att stanna där tills på torsdag och åka därifrån till Göteborg (IJSM!!) istället för att åka upp till Stockholm igen och vara med på typ två lektioner innan det bär av till Göteborg. Den här veckan är det periodsbyte så jag har ändå inga lektioner typ. Missar kanske 5 totalt.

Har med mig internet till Småland men får se om jag bloggar.


puss på er.

badberget i somaras.


Kommentarer
Postat av: Lena

oo beklagar sorgen

2009-03-02 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />