FIA`Om fem minuter...

..börjar programmet " den rätte för Rosing" och jag har ju glömt berätta det för er. Hugo som är 19 år kommer från Södertälje. Jag såg honom sist i lördags när jag var på väg hem till Pamela. När jag såg att han var med i programmet förra veckan så sa jag " meeeen guuud det är ju han ju" och " men guuuud vad pinsam han är" och " vad göööör han" eller " men snääääälllaaa".. Ja ni förstår nog, det blir så roligt när man vet vem personen är och det blir extra pinsamt när personen gör pinsamma saker. Haha i kväll kommer det vara extra pinsamt roligt att titta på programmet för han kommer vara aspå henne, det såg man förra tisdagen när de visade lite om vad dagens program skulle handla om. Yeaah! Han är 19 år och hon är 35 år, hmm... Jaja nu börjar det, kolla själva!


Kommentarer
Postat av: Becky

Haha fy fasen vad pinsam han var idag! Usch kunde knappt se det! "mitt hjärta slår snabbare..." vilken tönt han är! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />