FIA` Yeah yeah wow wow

Kom hem från jobbet för ett tag sen.. I dag var det inte lika kämpigt utan i dag var det rätt lugnt. Jag blev klar rätt snabbt efter lunchen och fick sluta tidigare. Även fast jag har sysslat med massa annat i dag på jobbet som att snacka i telefon och kolla liverapporteringen från SM så blev jag klar i tid. Det var inga glada miner och röster i telefonen, tjejerna får berätta mer om sina lopp sen om dom vill..

Nu ska jag ut och springa i soolen, en distansrunda och rensa hjärnan lite. Mina ben känns riktigt slitna efter helgens jobb men det blir nog skönt att komma ut och röra på sig lite.. Jag måste sticka ut nu för om jag sätter mig i soffan  kommer jag att somna och då kommer jag inte orka träna sen.. Sån är jag, inte bra!





Jag kom trea på göteborgsvarvet för många år sen, cool va ;)
Finns så gamla bilder på den här datorn! Alltid lika roligt att kolla igenom dem.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />