FIA` Så hiiimlaaa bra!

Ååh noo Tobbes " sååå hiiimmlllaa braaa" är tillbaka... Jag kollade igenom gamla inlägg igår kväll och då läste jag om det och i dag har jag sagt kommentaren typ tre gånger. Skandal, skandal en dommarskandal!

Nu ska jag ta bussen till centralen och möta upp H. Jag får se vad vi hittar på för skojsigt, jag skulle behöva gå till HM och köpa tofsar och spännen samt en ögonbrynspenna. Jag har aldrig behövt använda en ögonbrynspenna förut men nu är jag illa tvungen eftersom jag håller på och fixar till mina fiskkrokeögonbryn. Usch det ser så hemskt ut när man bara låter de växa ut hur som helst... Kämpa kämpa! Det har funnits dagar då jag har fått panik och velat plocka dem men jag ska försöka hålla mig.. Fan fan fan.


uuscch ser ni vad fula och smala mina bryn är just nu.. blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />