FIA` Kan man vara konstig på ett bra sätt?

Jag kom precis hem från en spelning på Mac Lovis, ett litet hak för gamla fyllisar... Den slutade i för sig vid elva, sen stannade jag kvar med Emilia som jag träffade ikväll, en av Nattas kompisar för Natta skulle iväg och träffa en killkompis. Runt tolv orkade jag inte vänta längre på henne så då tjatade jag på henne att hon skulle ta halv ett bussen med mig och det gjorde hon :) Yeah tjata is the shit! Nu måste jag sova men jag kommer inte att kunna somna, fan! Jag tänker för mycket, det är inte bra. Jag hatar att älta, finns det ens något att älta? Ska jag ringa eller ska jag inte ringa..
Varför måste det vara så komplicerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />