FIA` If you love life show it!

Jag har redan läst två kapitel, nu har jag bara 30 sidor kvar att läsa så är jag klar med dagens planering.. Jag börjar bli ganska stressad för jag har insett vilket helvete jag har framför mig. Jag har två böcker, en har jag läst och den andra håller jag på med nu, som jag ska utgå ifrån och skriva två arbeten på typ fem sidor vardera. Och det är apsvårt!

Inte nog med det, gruppen vi ska ha opponering mot nästa onsdag skickade sitt arbete igår, puuh! Själva arbetet är 15 sidor och sen har de 4 bilagor som är runt 25 sidor. Jag har alltså 40 sidor att granska samt att jag måste läsa igenom vårt arbete igen innan onsdag.. Fan fan fan! Hur kommer jag hinna med allting? Jag måste hinna med allt!

Sen hade jag en studieuppgit som skulle ha varit inlämnad igår till ledarskapskursen. Jag fick två veckor extra eftersom jag berättade att jag hade mycket i mina andra kurser... Blää! Jag förstår knappt uppgiften, måste maila och fråga lite om den.


ÅÅh jag vill ha sommar nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />