FIA` I dag börjar jag..

Jag måste börja få in vardagsrutiner. Jag brukar sova tills jag vaknar och gå och lägga mig mellan 11-02 beroende på om jag har något plugg eller något annat roligt för mig.  Jag ska börja planera min vardag bättre och kliva upp runt 8 och sen gå och lägga mig runt 11-12 så att jag hinner med allt som jag behöver göra och för att jag ska må bättre!

Emmy gick precis till bussen, hon har som sagt tenta i dag... Jag kämpade mig upp och sa lycka till för jag ville inte att hon skulle se att jag fick ligga kvar och sova när hon själv var tvungen att åka till skolan.

Snart ska jag käka frukost, sen ska jag fortsätta läsa ur min "workplace learning in context" . YEAH! Men just nu ska jag slappa lite och lyssna på min nya favolåt, den i inlägget nedan ;)


Haha ooj så trötta vi är! Det här var när vi firade lucia på Gran Canaria för typ 7 år sen :)
Jag ser säkert lika trött och sliten ut just nu, det känns i alla fall som det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />