Fi Ma - Spring spring spring

Solen skiner ute och vi har precis tränat klart. Solen hade gärnat fått titta fram lite tidigare och gett oss energi under passet. Det var lååånga lååånga intervaller idag. Jag och Mary sprang tillsammans, eller ja hon sprang framför mig, jag hängde med fram till backen och där släppte jag.. Dumt jag vet!! Men vi sprang tillsammans mestadels ;) Nu är hon nere och kör massa bål, jag fick tillräckligt igår så jag stretchade bara väldigt länge.. Nu har hon varit kvar väldigt länge så jag gissar på att hon har tagit en sväng förbi Markus på vägen upp :)

Emmy ringde precis, det blir laxbiffar till middag. mums mums! Jag är jättehungrig, ska kolla om Mary har något mumsigt. PuSsSsSsS


Spring spring och spring spring ;) Haha Sv- Eng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />