Emmy - jag antar att det handlar om att lära sig att lära sig leva med ovissheten

kontig känsla, du vet vad jag menar, blanding av det ena och det andra, inte förklarbar, inte jobbig samtidigt som den är jobbig, snackar inte, vet inte vad jag ska säga, vet vad jag vill säga men ska jag, hur gör jag för att göra rätt, vad vill jag, vill jag det egentligen eller är det bara något jag har intalat mig att jag vill, jag vet att jag är lat, vad ska jag göra för att träningen ska bli roligare, kärlek vad är det egentligen, hitta någon som du inte kan leva utan, man kan leva utan alla, varför skapa ett behov som du inte har haft tidigare, varför kan man inte köpa tid på burk, ska köpa en ny hudvårdsserie undrar om den är bra, hm vad ska jag göra med alla möbler när jag säger upp lägenheten, vilka är det som läser den här bloggen, varför är det så mycket att fylla i för att åka till usa, varför blir min behinna aldrig bra, undrar, undra, fråga, fråga... sdhfösoidhgdöljfngd,mfngyudtrgbn haha nej nu ger jag upp... har en hög plugg att ta mig igenom och det är lika bra att börja jobba, jobba, jooobbaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />