Emmy

jahaja.. igår var  första dagen utan mobil... hmm ja den börjar ju bra.. jag ställer mobilen på halv sju, går upp, går till bussen, åker buss, går till tåget, tar tåget och när jag sitter på tåget så tänker jag att oj vad mycket människor som åker med sju tåget på en söndag, så mycket folk brukar det inte vara på tåget... vid en station så stannar tåget bredvid en bensinstationsparkering, där ser jag en massa föräldrar som står med sina barn som har på sig fotbollskläder. då tönkte jag shiit kan man verkligen ha samling så här tidigt på en söndag för små barn, klockan är ju inte ens halv åtta, dom ska säkert åka långt bort för att spela sin match. Inte fören jag kliver av tåget se jag att klockan (på perrongen) är halv nio!! Först DÅ fattar jag att jag är sen till jobbet och att jag har glömt att ställa om klockan... men det hade gått bra för personalen att servera frukost men dom var glada att jag dök upp tillslut..

ja vi får se hur jag kommer klara mig utan mobil. det blir ett litet äventyr... om det är någon som vill mig något så kan ni nå mig (oftast) på Fias mobil... Men jag åker till Västerås imorgon bitti och kommer inte hem fören på fredag lväll vid typ 21.

Idag ska jag plugga (ovanligt va? haha), men jag har redan gjort mycket annat nyttigt, mailat några viktiga mail, betalat räkningar, beställt tågbiljetter och ja lite sånt ni vet tråkiga grejer men måstegrejjer! Nu ska jag ta hand om disken, sedan blir det till att läsa om begreppet kultur och fundera på hur fri en människa kan vara i en kultur samt om kultur verkligen existerar vilket vår lärare påstår att det inte gör... hmm? aja det blir nog intressant...


Ibland undrar jag faktiskt vad folk tänker med... Ska friidrottsbanorna inte få vara kvar på Stockholm Stadion? Det finns ju redan så många andra fotbollsarenor och tänk vilken friidrottshistoria som begravs om banonra rivs... Jag tycker att man ska antingen bara gör om Stadion till bara en friidrottsarena eller låta friidrottsbanorna vara kvar...
http://www.namninsamling.se/index.php?nid=3027 Skriv upp ditt namn om du vill ha kvar friidrotten på Stockholm Stadion!

Kommentarer
Postat av: Mary

håhå, man klarar sig utan mobil gumman. se å lär av mig ;P

(om du fortsätter såhär lär fia vara utan mobil om nån vecka hon också ;))

Postat av: Mary

håhå, man klarar sig utan mobil gumman. se å lär av mig ;P

(om du fortsätter såhär lär fia vara utan mobil om nån vecka hon också ;))

2009-03-30 @ 14:20:46
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />