Emmy

Trevlig kväll igår, blev lite mycket vin bara så jag känner mig lite seg idag haha. Vi var först hemma och åt middag hemma hos Carro, sedan gick vi till femfemnoll. Har inte varit där tidigare men det var verkligen ett jättebra ställe att festa på, BRA musik och BRA dansgolv (stort plus för att dom hade en scen att dansa på haha). En rolig sak som hände var när Hugo (ni vet han som är med i tv-programmet den rätte för Rosing) kom till klubben, alla kom fram och ville snacka med honom, han var som värsta kändisen (frågan är bara om det är en b, c eller d kändis haha), sedan glassade han runt med sin solbränna och skinnjacka och snackade med den ena efter den andra resten av kvällen !

Nu är det slut på festandet ett tag, på måndag börjar hårdträningen igen, har haft en vilovecka och en upptrappningsvecka med träning i lagom dos. Men på måndag börjar det bli tufft igen, då är det bara att kötta ;) Har haft två riktigt lyckade utgångar nu två fredagar i rad, en med massa friidrottare och en med tomtits tjejerna :D

Nu ska jag ut och gå en promenad med hundarna, sen ska jag packa och ikväll så är det Fiemma kväll med middag och låång snackstund på Fridays :D  LOVE FIEMMA <3 btw för er som är nyfikna på hur tentan gick igår så kändes det helt ok, jag skrev allt jag kunde så nu är det bara att hoppas på att jag kunde tillräckligt!

Kommentarer
Postat av: Becky

hahha på tal om hugo från linda rosing så kom den där joffre förbi igår när jag jobbade och provsmakade en våffla jag gjort hahaha :p med kostym o allt inne på willys =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />