Emmy

nej nu får det faktiskt vara bra.. orkar inte älta mera.. men det är svårt... funderar på det från den ena hållet, sen vänder jag på det och funderar på det från det andra hållet sen vänder jag det upp och ner och sedan vänder jag det ner och upp och sen snurrar jag på det osv, osv, osv. slutar inte fundera på allting...

jag gick från hallen innan K22 starten gick, ville inte se... kollade dock resultatet idag. såg att tjejen som jag skulle ha slagit i mitt försöksheat kom trea. detta var inte bra... VARFÖR var jag inte i form, VARFÖR har hela inomhusäsongen känt som en stor seg klump? varför, varför, varför, varför.... ÅH jag blir så irriterad. Sen funderar jag inte på bara på löpningen för jag är inte ett sådant freak, det finns annat i mitt liv också.. jag funderar på hur jag ska finna ork att plugga till de sista kurserna.. hur jag ska göra när jag flyttar tillbaka hem i höst för att spara pengar till USA, jag funderar också på vad jag vill, egentligen...

Bilresan hemåt igår gick hyffsat snabbt. Vi lyssnade på musik från Marcus och Fias ipod och spelade suduko på Marys mobil. först gjorde jag och Mary en enkel suduko sen när vi provade på en lite svårare variant så gav Mary upp ibland och ville fuska (trycka på hints) men jag vägrade ge mig så enkelt och satt och klurade.. efter 37.42min så var sudukon löst. Då sa Mary att det fanns en nivå till men den ville jag INTE prova på haha!



Idag vaknade jag tidigt för att gå ut med alla hundarna och ge dem mat så att mamma skulle få lite sovmorgon. Ska börja plugga nu, sen ska jag och Fia till gröndal och träna styrka och rörlighet. Därefter blir det mer plugg och så åker jag till V-ås ikväll för jag har seminarium imorgon bitti!!

Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />