Maary ; fredag

Hola.

har precis vart å kollat på när Klabb, Gunnar och en massa andra har sprungit på första dagen på SAYO. Men de seedade som krattar så tex Klabb fick springa själv sista 200. Knäppt. Hur svårt är det att seeda liksom?

Imorgon springer jag 800 m på samma tävling. Det gör Fisen också. Superkul!! Hoppas det blir några grader varmare ;)



IDAG ANNARS DÅ?

- Jag blev vän med en mupp i gymmet. Vi kom fram till att vi båda älskade att träna ;)
- JAG FICK VG I FYSIK B. FY FAN VA BRA JAG ÄR!!!!!!!
- Jag klarade mitt mål med att inte ha ett ända G på gymnasiet. YES!
- Jag har hela studentdressen klar nu. :)

ps. Skaffa spotify gratis !!  =D=D



imorgon firar jag å mac 7 månader !!!!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnötar...

2009-06-07 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />