FIA - Psst!

Igår när jag gick hem från jobbet, det var ju så fint väder, så valde jag en annan väg en den vanliga... Och gissa vem jag träffade på?? Min gamla lågstadiekärlek Andreas haha :)

Vi både tittade igenkännande på varandra, men jag tittade inte först utan det var han som tittade med den där " kännerintejagigendigblicken" och det var först då jag svarade med min" kännerintejagigendigblicken", vi båda passerade varandra och sen vände vi oss om och sa men är det inte? jo det är det!

Guud vad länge sen det var, så himla roligt! Vi stod och snackade ett tag men hans sällskap blev lite otåliga så han frågade om jag hade facebook och sa att han skulle höra av sig :) Sen traskade han vidare med sin flickvän och pojkvän.

Haha vilken luring va ;) Andreas höll hand med tjejen som jag antar var hans flickvän så killen som var med dem var alltså deras pojkVÄN!

Tänk om jag hade en tandemcykel, cooolers!
Nu har jag nada, min cykel är det punka på, jag fick släpa hem den från sydpoolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />