Emmy - så var man tillbaka från Gotland.

jag har inte dött... eller jo halvt... har inte tränat ett enda pass på över två veckor... sitter just nu och väntar på att sköterskan ska inga upp mig så att jag får en tid för att ta tester idag för att se om viruset är ute ur kroppen så att jag får börja träna... jävla skit att drabbas av körtelfeber mitt i säsongen :( (update: en dag senare sitter jag här och har fått veta att jag måste vänta ytterligare tvä veckor innan jag får ta ett test, men ska nog börja smygträna lite nästa vecka om det känns bra)

igår (läs söndag) kom vi tillbaka från Gotland. har haft en jättehärlig vecka med massa sol, god mat och roligheter... here are som pics... ENJOY


här är stugan som vi bodde i, låg precis vid österport. bodde innanför ringmurarna men fick ändå stugkänslan, var ett perfekt boende med närhet till allt och fräsch stuga som hade allt man behövde.

vi hyrde tandemcyklar de två första dagarna och cyklade till lummelundagrottorna, snäck och kneipbyn

here I am

jag får ju inte träna så jag "fuskade" och tog upp fötterna så Fia fick trampa extra mycket haha

här cyklar vi om sara och linda i värsta farten. se så förvånade dom blev när vi svischade förbi haha

lejonklippan i snäck.. jag var bara tvungen att klättra upp ;)

härlig bild på härliga tjejer en härlig midsommar

kändes inte som man var i sverige. alla vackra stränder och utsikter

jag och linda på utestället hamnplan 5

sara och fia tog sig också varsin drink på hamnplan 5

här spelar vi äventyrsgolf i kneipbyn

jag gjorde tre holeinone och VANN!!

söta fialotta och jag på midsommarafton när det blev för kallt att sitta ute

ett gruppfoto

smile like you mean it :)

här var vi stamgäster... de hade 100 glassorter...

mumsigt

jag nöjde mig med medium size

tränat har linda, sara och fia också gjort...

min favoritbild från resan.. här promenerar sara, linda och fia

midsommarförätten

roligt hade vi på Gutekällarn :)

som ni kanske ser så har vi haft det jättebra :) synd bara att veckan gick så himla fort... men det brukar det ju göra när man har roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />