Emmy

bläää jag är supersjuk... värk i hela kroppen och hes som en gås...

jag vill vara i Göteborg och tagga inför morgondagens GP tävling men nej nej nu ligger jag här hemma nerbäddad och har feberfrossa...

men det gäller att se framåt.. på onsdag ska jag jobba på tt igen (vilket är KUL) och på torsdag ska löparna ta studenten (vilket ska FIRAS) och på fredag ska jag på 20 års middag (vilket ska bli JÄTTEROLIGT), på lördag ska jag förhoppningsvis tävla (vilket jag VILL, VILL, VILL) och på söndag åker vi till Gotland (vilket jag har LÄNGTAT efter).

så. nu känns det lite bättre... ska nog ta och kolla på det sista gossip girl avsnittet nu (hur många har jag sett idag? minns ej - magiskt eller tragiskt?) sen ska jag SOVA, SOVA, SOVA bort min dumma förkylning!

btw så vill jag bara säga att jag ÄLSKAR FIEMMA :D we are simply the best <3


här springer jag mitt tredje 400m häcklopp, för att sammanfatta hur det gick så sprang jag snyggt men inte snabbt :) tar det andra s:et nästa lopp... det är KUL, KUL, KUL med häcklopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />