Maryyy, hotell lyckåhuset

Sitter här på hotellrummet i Karlskrona och kollar på Så som i himmelen. Marcus åkte precis ner till arenan och Lotta och Lovisa sitter å babblar i rummet bredvid. Curre är och hämtar Legernes på stationen. Hotell lyckåhuset bor vi bo. :)

Om ca 2 h och 40 min springer jag. =)


Idag bokade Pappa biljetten till USA till mig. Åker den 18 augusti och kommer fram samma dag. Bara en mellanlandning, najs. Det är helt sjukt att det är så nära nu. Tänk att jag åker till DALLAS om en och en halv månad. Galet.


here we come!

Kommentarer
Postat av: Karin

MaryMaryMary!!! Vi måste prata! Dallas!? Jag trodde det va San Diego!? Holy moly! Jag smessiliar dej senare i veckan, men föreslår redan nu typ måndag! :) PUSS!

2009-07-14 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />