FIA - Onsdag

I dag gick frysen sönder på jobbet så all glass och mycket annat blev förstört, men framförallt all glass. Jag blev ledsen för att det slängdes så mycket glass idag, självklart räddade vi så mycket vi kunde i våra personalfrysar, men ingen räddade min favorit, buhu!

Så nu kommer det att ätas glass som aldrig förr på tom tits, på morgonen, på 15 minuters rasterna, före lunchen, efter lunchen, på eftermiddagsmötet, hela tiden!

Nu har jag ätit god grillad mat, empan står i duschen sen ska jag hoppa in i en snabb dusch sen ska vi på bio med Pamigirl. Innan maten så var vi ute och sprang distans, kändes helt okej!

"-Jag har lite fel..."
"- Joo det kommer jag ihåg"


HAHAHA VARFÖR VARFÖR VARFÖR?? Jag döööör!



BIO GÄNGET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />