FIA - It's a sunny day

UNDERBART!

Vaknade för en timme sen, nu ska jag äta frukost.

I dag ska jag ner på stan och fixa lite papper till USA och ikväll ska jag springa lite.

Carro kanske skulle komma hit idag och hälsar på, leka med valpisarna och snacka massa mumsigt "taigensnackfördetvarsålängesenviträffadesochjagharmassaattberätta" -snack.

Jag skickade precis ett mejl, för dom svarar ju aldrig på telefonen, hoppas att det går att lösa på det sättet, hmm!

Jag vill att allting ska vara klart nu, jag vill åka nu nu nu! Jag pallar inte att vänta ett halvår till, väntar jag då?
Neeej jag måste få åka nu, jag åker i aug, jag åker i aug!! AAAHH Tänk positivt, allt kommer att bli klart; Be patient!


AAAAHHHH

Jag vill boka biljett, jag vill ha alla checkrutor klara, jag vill jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />