FIA - Aaajj

Mina myggisar kliaaar, jag blir tokig!

Jag, Empan och Jossan var ute i skogen i måndags och plockade blåbär. Jag hade bästa tekniken( enligt mig själv) men tjejerna håller inte med; jag önskar mig en bärplockare i 20 års present. (eller inte) haha för hur ofta plockar jag bär? Never again om jag kommer att få så många myggisar som jag fick då. Bläää

Igår åkte vi hem till Ida och lagade blåbärspaj som blev otroligt god, det måste varit för att det var Josefinorna som lagade den, kakorna blev inte alls lika goda; kanske liiiite för mycket smör? bara lite.

Jag har jätteont i magen fortfarande, hoppas att det går över nu när jag borde sluta stressa, allt är på väg att lösa sig, snart sååå :D Jag kommer inte att fatta det förren jag sitter på planet, vad som helst kan hända innan dess, håll tummarna!



Blåbärsplockarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shorts?!!! Är ni galna? Snacka om myggisar och fästingar....

2009-07-22 @ 22:16:54
Postat av: Emmy

jaa vi är galna, men det visste du väll redan ;)

Postat av: M

hahha och väskan med...

2009-07-24 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />