FIA - 20 år

TIDEN GÅR FORT!

Nu sitter jag här med en aqua tini, tjejerna är där uppe och sminkar sig. Emmy och jag har haft myspys med tända ljus och frukt tidigare idag. Imorse fixade jag flygbiljetten som blev så otroligt fel igår. Jag beställde ett flyg till den 17 sep istället för den 17 aug, PANIK!! Vet inte hur det kunde bli så fel, trött kanske? Så imorse ringde jag runt och väntade i telefonköer hit och dit. Nu är jag 3000kr fattigare men nu har jag en flygbiljett den 18 augusti! Jag fick mitt visum idag också. Nu är det bara vaccination kvar och lite andra hälsogrejspapper. Sen flyttar jag, yeaah!

Igår var släkt och vänner här, idag ska jag, Empan, Jossan och Ida ut i sthlm. Först ska vi käka god mat och sen ska vi till Collage eller andra valet som blev Mango bar. Det var ett tag sen vi var ute i sthlm så jag har ingen koll på ställena, hoppas att mina guider har hjälpt mig hitta bra ställen!!

Det är inte stället utan inställningen som gör det!!!

I dag fyller jag 20 år, jag mår bra, jag mår jävligt bra!

Nu ska jag fixa partymusik där uppe, du är så yeah yeah wow wow!

PS håll tummarna för att jag inte mår såå väldans dåligt imorgon som jag gjorde efter lördagens 20 års fest!

PUSSS PUSSS PUSS PUSS PUSS FIA SOM NUMERA ÄR 20 ÅR

Om ni ska ut ikväll ska ni kolla efter en tjej med en mörkblå siden klänning med en vit blomma framtill och massa gulglitterögonskugga som matchar till mina guldiga klackar från studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />