Mary' På Löp. Typ 130 dagar kvar i skolan. Chill.

Jag cillar i Marcus säng medans han har fått flipp och städar som en galning. Det är chill.

"Jag är en ordningsam pojke nu" sa han precis. hehe.



Haha,
nu stoppade han i nått i eluttaget och hela Löp slockande ner. Sen tändes allt igen och han stoppade i det igen och då släcktes Löpet ner igen. Nu kom Richard och Ola in och undrade vad som stod på.
- "Löpet går i konkurs som du håller på, Marcus" ! Sa Ola.. haha.

Nu håller Richard och Marcus på och diskuterar vilken grej det var som var den skyldige. Och kommer fram till att 
Mac har asmycket grejer som behöver el (alltså en massa extra uttag) Så kom Tilda in...
" Vad har du så mycket ström till?" frågar Tilda.
" Vad jag har ström till???? svarar Mac superduper förvånad.
"Jaa, jag har typ två lampor på mitt rum"

hahaha. Tilda är för söt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />