Mary' idag är de fredag. imorgon är det tre veckor kvar till mitt SAT-test. Panikplan is ready! ;)

Yooooooo,,

nu sitter Mac på stranden i Indien där de är 30 grader varm (dock kallare nu när det börjar bli kväll) och här sitter jag i Sverige där det är 3 minus utanför dörren. Inte rättvist. Eller eller eller !!!!

Nu sitter Em å Fi på tåget mot Stockholm. Det har vart superkul att ha de här. När vi träffas är de som om vi inte har vart i från varandra på månader. Det känns typ fortfarande som vi bor mittimot varandra på Löpet. =)

Från att ha varit 23 dagar är det nu bara 9 dagar till Mac å jag ses. 9 är min tursiffra.

hejdå.


Hundmat är ett måste hos Koskinen.. =P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: haha ja, eller ja iaf jag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />