Mary' Bäst av allt, ingen träningsvärk !!

Igår
hade jag en nära dödenupplevelse när jag och Fanny var och åkte längdskidor (vi åkte typ halva tjejvasan !! =)). Iaf det var världens brantaste backe och jag och Fanny kom i världens fart för vi hade suttit som köttbullar. Så vi flög ner för backen och jag spände alla muskler jag har på min kropp och hoppades att backen skulle ta slut. Tänk Fanny och mig på två par vingliga längdskidor i typ 110 km/h, hajar ni hur komiskt det såg ut? =P=P (vi skrek också) Tillslut hade friktionen gjort sitt och vi föll ihop av skratt och höll på att kissa på oss. hahah. herregud !

Senare åkte Fanny av spåret i nästa backe och när jag åkte förbi henne gled min ena skida ut i andra spåret så jag åkte i spagat. Jag satte då ner knäna och gjorde en kullerbytta och höll på att bli överkörd av dom sjukt skillade åkarna... hahaha.

Det kommer bli en jädrigt rolig upplevelse att åka Tjejvasan. Herregud. =P Bäst av allt, att jag får träffa Lollo!! =D



NU SKA JAG OCH MAC PÅ BIO !! hyffsat fett najs va ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />