Mary' ööhh, ni behöver liksom inte läsa, men det vet jag att ni gör ;)

Jag älskar att följa kommentarerna på vissas blogginlägg. Där de tillslut spårar ur och bloggaren i fråga tar bort inlägget. Bloggvärlden är hilarious.
Jag har nu tre dagar extra från skolan,
det kanske är bra.
För mig.
Eller ?
Jag fasar för att börja på Löp igen
Men ändå inte
För våra liv är så fett patetiska
Kan inte säga att 2009s första månad kommer bli hilarious
men jääävligt jobbig.
Tänk att om 5 månader (typ) tar jag studenten
SHIT
Alla ba,
vad ska du göra sen, vad har du för planer, vad vill du bli.
Ehhh.
Jadu, tant.. spelar de nån roll?
Om jag vill till USA, flytta ihop med fiemma, gå om skolan, gräva ner mig, jobba arslet av mig på donken, träna sönder mig,
spelar det nån roll då för tant.. ?
Antagligen inte.
men du kanske är intresserad
el kanske inte
Åter till januari månad.
Jag tror inget rinner ut i sanden, men jag tror man växer ifrån varandra, ja de tror jag.
men eftersom inget rinner ut i sanden kan man alltid växa ihop igen.
Jao
snart får jag träffa Mac igen. marcusmarcusmarcusmarcus, jag vet att ni har blivit bortskämda med hans namn. marcus dit och marcus hit. marcus här och marcus där.
ni borde läsa hans mejl. han skriver fett roligt. haha
här är från hans första mejl där han berätta om kossorna.. haha (i Indien är ju kossan fett helig) jag lägger till å ä ö så ni fattar. haha
"Och kossorna... shit
 
dom ser upp till dom rätt hårt kan man säga. dom ligger överallt, flera gånger har det blivit kö nar vi suttit i taxi for att den kossa har lagt sig pa gatan for att, sova.. och ingen gör något, alla bara kor runt den.. WHAT!?"
Han skriver liksom precis som han pratar. =D
På torsdag får jag iaf höra hans röst.
Inte bara mms-ljud-meddelandet jag har när han är inte är edru. Men det "icke-edru"-meddelandet är fett gulligt.
(edru är ett norskt ord jag lärde mig från Sindre. Han säger att han alltid är edru, förutom en gång om året. Men jag tror han inte. Han sa de iof när han icke var edru. Han är rolig den där Sindre. Legernes lär ju veta vad edru är. På söndag ska jag åka tåg med Legernes. Det var ett och ett halvt år sen vi åkte tåg tillsammans sist. Det var kul, för då åkte vi med Arwid. hihih.)

Nu orkar ni inte läsa mera. Jag ska plugga lite nu, innan jag somnar. Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Emmy

Häftigt inlägg mary, I LIKE IT!! du skriver precis det som du tänker på just för tillfället... härligt inlägg, lite sådär poetiskt ;) Miss you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />