Mary' mitt tävlingsår 2008 =)

jaha,

hej hej på alla er som inte är bortresta el vad fan ni har tagit vägen. tänkte roa er trogna med några bilder från förra årets tävlingar. =)

ehh, kom just på att jag har inte så mkt bilder på det. men ni får lite randoms. typ aldrig när jag springer alltså. =P


RAKA SPÅRET!!

här är några som springer

jag och fia. tror fia var hare på denna tävling. isf drog hon fenomenalt bra !! =)

vi träffades någon stackars vilsen krake utanför hallen. det är han som helt omedvetet håller på att rädda min höst (genom fia då, dock) Tack tack tack tack. =P

BOSÖN, tävlade dock inte själv. =P

vi var på bosön å kollade in en tävling. jag tävlade dock inte utan hade bestämt mig för att inte tävla här. Just här satt jag dock helt omedvetet och bärde på en asaastor förkylning som förstörde min inomhussäsong. BLÄÄ


Mikael var så bloggnördig att han hade med sig datorn ;)

Emmy sprang bra, det ser man på hennes smajl =D

IJSM. i eskilstuna

Här kommer vi in till 1500 m, final el försök. tror final. sämsta loppet ever.

här måste vart innan jag kände hur dålig form jag var i... =P

SEN ÅKTE VI PÅ TRÄNINGSLÄGER TILL MONTE GORDO (IGEN)

det får räcka med en bild,
på Rickard, Aleks å Klabb. Nyduchade å fräscha så in i nordens ;D sweet

TERRÄNG SM i Växsjö

hej å hå, ett silver till sammlingen. Men jag var nöjd =)

jag visade vems sida jag stod på !!!!! STÅR PÅ =)
och en bild på han som äntligen kom etta. Widing. Fett värd.

SAYO sollentuna

sen sprang jag en 800:ing innan jag blev sjuk igen. Suck. sommarsäsongen bortkastad den också.. ELLER?? =P

Först stafett SM.
vi hade ingen lag. meeen...

Men dessa tre underbar tjejer hade å de sprang hem guldet. För andra året irad. SJUKT GRYMMA TJEJER!! =D

TELENORGALAN, karlskrona

Där jag sprang ännu ett dåligt 1500 meters lopp. yiho. fia var också där och sprang. (andra från vänster).


jag bodde med dessa två filurerna bla. =) kom på att JSM går i Karlskrona iår. yiho.

SM i västerås


sen var jag assur för jag hade en sån dålig start på säsongen så jag tränade som ett djur och vips så sprang jag på 4.30 på stora sm och var 3 tiondelar från bronset !! sjukt nöjd

ovan ser ni bl a loveesa å emmy =)

JSM norrtälje

sen sprang jag till mig två silvermedaljer på jsm. 1500 m å 800 m. Jag sprang såå bra att jag fick komma med till NM :D fick välja mellan 1500 å 800. 1500 såklart, sa jag. herregud.. 800 liksom. =P
Såklart vann Sofia Öberg gulden. Vem annars !! ;D;D


två silver till min samling,, ja =P

(ps. om det hade gått som planerat hade Emmsan också vart med på NM. Hon var SÅ värd att vara det !!!)

NORDISKA MÄSTERSKAPEN (Norge, Fana)

jag kom trea på 1500 m !!! =D Supernajs.

det var en sjukt flummig helg. heheh.

SKOL-SM sollentuna

najs helg, där vi bl a vann stafetten IGEN !! vi är så stört grymma.

åsåå, va de dags för ännu en terrängsäsong..
HELLASLOPPET

Där hittade jag Marcus som tydligen också gick på Löpet. GUD, vilket sammanträffande ;);) hahah Vi blev goda vänner och några veckor senare mer än vänner. <3 :)

TERRÄNG NM, dk köpenhamn
 
kom tvåa. mitt livs bästa prestation, enligt mig själv. sjukt nöjd.
LAGET VANN OCKSÅ!! =D


TERRÄNG EM, Belgien

geggiaste banan ever. jag gled runt som 41:a. inte illa glidit, för att ha ett år kvar i klassen va...?? meeeen...
.. Lena var ännu grymmare. Med två år kvar sprang hon in på 19:e plats. Cooling !!

Det var mitt år. Låt oss säga att de kunde börjat mkt mkt bättre med de slutade fett bra. Fick ändå dra på mig swe-kläderna tre gånger (+ när vi tävlade i Mannheim). =)

Hoppas 2009 blir asaamkt mera bättre !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahah fyfan, Mikaels bild där! Och fyfan vad alla har platta magarrrrr!

Postat av: anonym

får man fråga vad tobbe gjort??

2009-01-05 @ 10:30:24
Postat av: Frasse

Mary, du är så imponerande:)

2009-01-05 @ 12:06:00
URL: http://fransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />