FIA`jag vet vad jag vill!

Ibland är jag bara så lat, jag vet vad jag vill göra men jag gör det inte. Dagarna bara rinner iväg och jag tänker varje dag på mitt mål, eller ska jag säga mina mål. " Jag tar tag i det nästa vecka, nästa månad" Hmm..

Känner någon igen sig? Ni kanske inte vet vad ni vill med era liv men att ni har mycket att göra men ni gör det inte? Jag för kämpa väldigt mycket för att göra det som jag ska göra, jag tvingar mig själv att ta tid för det. Jag kanske vill för mycket? Nu kommer "för mycket" upp igen...Jag kanske ska börja ta en sak i taget istället för att sitta och tänka på allt jag vill göra? Det är nog det jag måste göra men vad ska jag börja med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />