FIA` Tonight!

I KVÄLL DRICKER PARTYPRINSESSAN FANTA ELLER NÅGON ANNAN ALKOHOLFRI DRINK! Ska åka med tjejerna och träffa några kompisar på Stanleys. Det blir en tidig kväll eftersom det är jobb och annat på gång.

I DAG HAR JAG VELAT HIT OCH DIT! Jag är velarens mästare tillsammans med eller före/ efter Pamela haha

I DAG HAR JAG JOBBAT!  Ganska trött på jobbet..

EFTER JOBBET ÅKTE JAG IN TILL STAN OCH FIKADE MED SARA! Det var nice, vi har inte sett sen studenten...

NU ÄR DET EN HALVTIMME TILLS BUSSEN GÅR! Jag ska nog fortsätta med mina klädbeslut. Det blir nog den svarta toppen från river island och ett par jeans. Fint men ändå inte för fint ;)

VAD GILLAR NI MINA NYA FINA INLÄGG!! Visst är dom fina!?



Haha min pusspåkindensåattnäsanförsvinner bild, fin va ;)

Kommentarer
Postat av: Becky

hello tänkte höra hur det blir, om vi ska ses i veckan på mån/tis? :D Kram

Postat av: Pamela

jag ser så full ut på den bilden!!! Jag tycker inte om den för att den avslöjar mig haha

Det är sjukt hur vi två velar

fram och tillbaka hahaha

Tack för flytthjälpen :)

PUSS

2009-01-26 @ 11:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />