FIA` Spinky vinky

Nu ska jag och Emmy till Gröndal och köra styrka. Jag känner mig alltid så liten och ynkig i gymmet, för alla är så biffiga och så kommer lilla jag där. "Akta så att du inte gör illa dig lilla du.. " Hej hej spinky vinky!! Haha :) Sandra ska också med, hon ska bara ge Felix mat så hon ringer väll när som helst..

Emmy ska köra skivstång, jag får se vad jag väljer att göra, kanske några skivstångsövningar och sen lite olika maskiner. Eller så kanske jag kör lite elipse! Jag ska i alla fall köra hårt för jag vill ha träningsvärk imorgon ;)

Jag tycker att det är så skönt med träningsvärk, tycker ni också det? Det är en speciell känsla och det är skönt att pina sig själv genom att trycka på stället där man har ont..  Men jag hatar att ha träningsvärk i vaderna, då kan jag knappt gå, då vill jag inte gå för det gör svinont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />