Emmy

Då var det måndag igen då.. igår var det söndag och då tävlade jag för första gången den här säsongen... loppet kändes helt ok, drog ensam från start till mål och hade 31.8 första 200m, 64.4 på 400m och 1.39.1 på 600m och sluttiden på 800m blev klart godkända 2.15.47... jag hade velat springa snabbare men det var som sagt första loppet och jag drog själv, det känns skönt att jag känner att det finns mer att ge och att jag inte blev så trött...

för er som vill se loppet så spelade mamma in det:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra sprunget, läs min blogg eftersom vi går på löp :)

2009-01-26 @ 22:52:23
Postat av: Daniel

Bra sprunget, läs min blogg eftersom vi går på löp :)

Postat av: Micke

hahaha, gleimar, du måste fan vara löpets maskot xD





najs emmy! suger ju att springa 800m i ensahet och utan hjälp xD.

2009-01-26 @ 23:25:10
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />