Maryyyyyyyyyyyyyyyyyy

Tjaaaaaooooooo.

Torsdag idag? Eller hur? Jag har noll koll på dagarna..

Sitter och kollar på nyheterna där de pratar om bränderna i Södertälje. Alla 4 bränderna var tydligen anlagda men ingen är gripen än. Men det finns misstänkta... ooooo. Usch, snacka om att vissa människor inte har något liv som gör sånt där.

Har mejlat med några norska tjejer och har snart tagit ett beslut om min framtid. OJOJOJ. =O

Idag åker Mac hem (nu ligger han och sover..) ;)

Hörs. PUUUUSSSHEEEJ!


Tänk vad livet skulle vara bättre om vi hade Starbucks i Sverige !!! oj oj oj ;)

Kommentarer
Postat av: micke

jaaa, jag skulle känna mig som en helt ny människa med starbucks ;D nooooooooooooooooooooooot

Postat av: Anonym

Tänk vad livet skulle vara bättre om vi inte hade Norskar i Sverige !!! oj oj oj ;)

2009-02-27 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />