Mary'''''''''''''''''dallas bli sallad baklänges. herregud då.

Åååhaallå.

Siiter och försöker få ner det sista i väskan. Jag tror inte att den kommer att gå igen. Typiskt. Kom på att jag måste ha med mig lakan och handuk också. Men Fanny ska ta med en sovsäck till mig. Skönt. Då var det bara handduken som ska ner också.

För imorgon åker jag och Fanny Tjejvasan. Det kommer bli sjukt spännande. Och jag kan inte fatta att det redan är dags. Nyss var det tre månader kvar. Herregud. Det är iaf vårat projektarbete och förhoppningsvis ska vi ta oss runt. Det är det som är tanken iaf. =)))

Det sista som ska ner är datorn. Sen är det chill.

Men hoppas ni håller tummarna för oss imorgon. Särskilt Mikael som inte ens tror på att vi har skidor. Oroa dig inte Mikael!! ;)

hejdå,
hörs på söndag igen när jag kommer hem till GBG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />