Mary är hemma, z-dagar you know

NU är jag hemma i mit kära vita fyrkantiga hus. Jag släpade inte på laptopen hem så nu sitter jag här vid min stationära och knappar. Stackarn har inte vart på sen urminnes tider så den är lite seg...

Här hemma är allt som vanligt. Typ. Pratade med Lollo nyss -hon är magsjuk. Typsikt. När jag väl är hemma liksom. Fast jag har ju sportlov om två veckor. yiaaayy.

Igår sprang jag in 1000 spännRaka Spåret. Första gången jag har fått in lite pengar från mitt lidande. Najs. 4.32 sprang jag in på 1500 m. Najs tid också..!! Men inte lika najs som min kära sambo som knatade sig in på nya personbästat 3.58. Nu petade han bort Rasmussen från Löpet-statistiken. Byebye!!  =P

Hörs senare.. måste fixa in bilder om datorn pallar det. hehe

Nu ska jag äta frukost.

PÖÖSSSHHH

ps. jag hittade lite gamla bilder från ettan på Löp. De kan ni få njuta av så länge. !! hahaha.

Här har vi MikaelWesth och jag när vi är mitt inne i kemi plugget. hehe


Här har vi vår allas kära Mikael Röjerås, 16 år. När han försöker se söt ut , heheheh


Adam blev trött när vi pluggade kemi och la sig på min madrass för att sova.. hehe


David livade upp pluggandet med att leka får. haha!!



MW, Adam på golver och Putte i soffan. ;)

Så roligt hade vi när vi plugga i ettan. Now u know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />