Mary' Jaglängtartillsommarennärjagkantränamedbaraknän. det här är ett tråkigt inlägg.

Haaaaalllå

Sindre (världsmästere i uppförsbacke VM, hehe) säger att det är -17 i Norge. Å jag frös som ihjäl när jag sprang morgonjogg här i morse (typ -5). Ska tänka på alla stackars norrmän nästa gång jag beger mig ut i kylan. Fy faro för vinter.

Idag har jag haft platt hår och några har fått kolla en extra gång för att upptäcka att det var JAG. hehe, det är fett kul.

Mac har världens pluggigaste vecka. Han håller på att dö hela tiden när han tänker på det. Han har inte pluggat sen åttan så de är nog dags nu. Stackarn. hehe ;)

Nu ska jag smälta mina donkenburgare i magen.

Hejdå skruttar.


Emmy är bäst på att köra bil. Särskilt när hon blundar ;)


Kommentarer
Postat av: Emmy

YEAH ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />