Mary heter jag

Igår var det en jobbig dag. Jag var mest trött hela dagen. Trött trött trött. Kvällen tillbringades i Kulturhuset där jag såg på en aptråkig teater med min Svenska B. I TRE TIMMAR OCH TJUGO MIN. Oh, my God. Hurra för komp.

Imorgon är det en speciell dag. Då firar jag och Marcus tre månader. :) Hur vi ska fira?? Jo, vi ska till hans pappas hotell ikväll för att äta middag och sova över. naaaww, SJUKT MYSIGT!! =D Tänk att det är tre månader sen dagen D. Tre helt underbara månader!! Å de lär bli många till ;)

Har precis städat mitt rum som jag aldrig är i. Men konstigt nog blir det dammigt ändå... Nu ska jag rensa min gaderob. Det är aldeles för mycket i den så inget får plats. Snyft.

Hejdå.



söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />