Mary' Globen fååräävver

4.28.48

Nya perset på 1500 m. FETT NAJS!! Äntligen efter 1½ år av 4.30 lopp. =D

Marcus sprang hejdundrandes bra och dunkade in nya perset på 1.54.27 på 800 m. Nu 19:e bäst genom tiderna på Löp av killarna..!!! Jag är fortfarande 3:e bäst, hehe.

Nu sitter jag här vid Macs data och äter godis och chips medan Mac spelar pingis i igloo-källaren. Jag börjar få huvudvärk nu, dels för att jag är trött och dels för att jag har så mycket att tänka på. När jag är på tävling är det enkelt att leva sig in i tävlingsleken och släppa allt de andra. Sen finns det så många människor som jag vill och måste prata med på varje tävling så jag har liksom inte tid att tänka. =))

Godnatt på er alla söta läsare som tittar in här varje dag. ÄLSKAR ER ALLA!! ;D


Huddinge vann småbarns-stafetten på GE-galan i år igen (detta är 2006). Men kolla killen där till vänster som trillar precis innan mållinjen. Hahha, fy fan vilken tabbe. Det var en tjej som trilla sådär i starten iår. Hehe =P


Kommentarer
Postat av: Lenis

GRATTIS!! Bra sprunget! Superkul :)

2009-02-19 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />