Mary' Dra mig naken i en lite kärra.

Haaaaallååååå

Är hemma hos Mac och har precis ätit hmm "frukost". Nu sitter han och spelar sitt nya Wii spel som vi köpte igår. Ett Spiderman spel som verkar fett B. Man springer runt och slåss. Meningslöst.

Igår var det ju alla hjärtans dag. Thihi. Jag och Mac tillbringde kvällen på en resturang och åt upp pengar. Fett gott och mysigt va det !! Sen rullade vi därifrån mot... jaja, iaf.. ;);)
        Innan det var vi och sprang på Boozzzööön. Efter lite ändrade planer sprang jag 800 m där istället för 1500 m som planerat. För jag kommer springa 1500 m på GE-galan (20 min innan invigningen). Det kommer bli helt sjukt bra. Igår slog jag inomhuspers (med hjälp av kära Fia Koskingen som hare) och rullade in på 2.11.47. Dock in lika snabbt som min fd klubbkamrat Loveesa som i Göteborg rullade in på nya personliga rekordet 2.09 på 800. Dra mig naken i en liten kärra, som Alban brukar säga. ;)

För att ni ska få lite inspiration till Globen har ni här mitt 1500 m lopp i Sätra förra helgen. OBS!! Allltså inte helgens lopp!! ;)





1500 m is the sheat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />