Mary, det är jag det. jepp jepp, hej på er sötnosar

Yo macka flow..

Nu när alla drar ut och springer av sig ska jag ta tag i min gaderob. Ska ta ett riktigt bamsetag, japp de ska jag. Haha, men jag måste få in lite nya saker och hitta lite gamla där inne i röran..

Sen kanske jag ska tag i lite andra saker med. När jag ändå håller på med tagen liksom. Men det är bara kanske. Det finns dock roligare saker än att ta tag i saker. Här får ni en lista på de:

5 saker som är roligare än att ta tag i saker:
1. Dansa egypten dans. Ni vet med armarna sådär böjda åt var sitt håll!!
2. Shoppa "lök" på Coop
3. Tjuva bröd av Frasse när han kommer på en
4. Kolla på alla bilar som kör fel i den dubbelfiliga rondellen utanför Löp
5. sist men inte minst; att skriva långa romaner om hur passen kändes på träningsrapporten.

YEAH. Later darlings. 


och sen lite flum på det. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />