Maaaaaryyyy

Håller på att installera en massa saker på min nya telefon och ska lägga över en massa musik. Jag har 8GB i den lilla telefonen. Shit-pommes.  ;);)

Jag har sportlov nu, om ni kära läsare inte har förstått det. Det är mitt sista sportlov i världshistorien. Imorgon anländer min kära pojkvän Marcus hit. Vi tillbringar vår första kväll med att springa tillsammans med gbg-arna i Friidrottenshus. Fett kuuul. =D

Hej ååå hå.





Ibland när man ringer Mac kan Gleimar svara.. då låter de såhär:

- Tja, säger han.
- Tja.
- Hej.
- Hej.
- Vahgörruh?
- Sa du vad gör du?
- Vahgörruh?
- Är det Daniel?
- Vadå Daniel?
- Men det är ju du Daniel. haha
- Nä vadå?
- Var är Marcus?
- Han duschar.
...

Han är skön lilla Gleimar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />