Mary' 3 månader !

Här kommer storyn om hur Marcus och jag firade våran tremånaders dag =)

Mac kom med förslaget att vi skulle sova över på Friibergh (hans pappas hotell/kursgård). Jag var såklart på så på fredagen bar det av. Vi var då inställda på att den 6 februari var på lördagen men vi kunde ju inte sova över lörd-sönd där eftersom vi skulle tävla på söndagen. Därför tänkte vi ääscch, de gör la inget om vi firar det en dag innan.

Hotellet var superfint ( var ju där å åt julbord i december). Rummet i Östra flygen där vi skulle "sova" var också supermysigt. <3<3


puss puss, ;P

Sen vart Mac fett taggad å biljard, jag med. Så vi drog till biljardbordet...



Mac (som inte kan förlora) kom med inställningen att han var vinnaren redan innan vi hade nuddat den där pinnen.. =P I första matchen gav han mig massa tips om vilken boll jag skulle sjuta på m.m. Det blev annorlunda sen , haha


Jag är en levande talang på biljard. Kolla bara på bilden. =P Innan varje "skjut" sa jag "se och lär, mac". ;)


Det stod 2-0 till  mig när vi begav oss mot middagen...

Middagen bestod av fyra rätter. Så vi åt och åt och åt. Men plötsligt slängde vi en blick på menyn.. då upptäckte vi att det stod den 6 februari där. Men gud, vi som trodde det var den 5:e. Då firade alltså vi vår dag på rätt dag utan att veta om det. Snacka om lost. ! =P




Sen drog vi ner till relax avdelningen. najs najs.



Där nere fanns de pool och jacuzzi. Där vi chillade fett. Sen blev vi best friends med ett annat par som babblade om allt. Han var sjukt förvånad att vi satsade så mycket på löpning. Det var de värsta han visste. Och hon berättade om sitt frisör jobb och när hon brände sig på sin födelsedag.. jaja, tror de hade fått för mkt av nått. =P

Sen drog vi till rummet för att sova.............

Nästa dag åt vi god frukost, sen åter mot biljardbordet. Jag vann första matchen till då 3-0 till mig. Herregud va grym va jag va !! =D Sen vann Marcus massa matcher så de tillslut stod 4-3 till han. "så jag inte kunde skriva på bloggen att jag var bättre än han". suck :P

sprang en runda och åt lunch och åkte vi hem.

End of story. All my love ! Hoppas ni enjoyade det för de gjorde jag ;D puss


Kommentarer
Postat av: Fia

Sötnosar!

Postat av: Johanna

Fett söta! :)

2009-02-10 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />