FIA` Vilka är vi?

JAG SER ATT LÄSARANTALET STIGER FÖR VARJE MINUT! Trevligt, trevligt!

TILL ER SOM INTE VET VILKA VI ÄR ELLER VARFÖR VÅR BLOGG HETER FIEMMA=
Fiemma står för fiaemmymary vi har bara kortat ner det och tagit de två första bokstäverna i namnet. Smart va?
Vi är fiemma och vi lärde känna varandra på löpargymnasiet för typ två år sen. Mary bor kvar på löpet, Emmy har flyttat till Västerås för att plugga beteendevetenskap och fia bor hemma och pluggar pedagogik på stockholms universitet.
På bloggen skriver vi om allt mellan himmel och jord... Vad vi gör, inte gör och allt sånt där! Något som vi är lite dåliga på är dagens outfit och visa upp våra shoppingfynd, det finns ju redan så många andra bloggar som gör det...  Ibland bloggar vi fler inlägg, ibland bara ett. Vi är vi och vilka är ni?  

Jag såg att Mary hade lagt ut länken på facebook. Så kom igen nu och lämna inte bloggen utan att lämna en fjuttig kommentar om vilka ni är så vi vet vilka vi har fått äran att ha som besökare ;)


Fiemma videon som Jenny gjorde till oss för typ två år sen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

en friidrottare från småland här

2009-02-12 @ 14:08:27
Postat av: Kusinen!

Klart ja e inne å kikar va ni sysslar med! Puss på mina kussar! /Marie

2009-02-12 @ 20:06:33
Postat av: Kör i vind!

Sjukt härlig film. Pöss

Postat av: Äldsta kusinen..

Er allra äldsta kusin måste ju också läsa om era bravader! :-)

2009-02-13 @ 13:58:37
URL: http://maso.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Rudbeckare är jag, inte haft kurser med nån av er tre men däremot matte med några andra löpare, samt sett er flumma i korridorerna ibland. Efter nästan 18 år av slappande upptäckte jag nyligen hur kul det kan vara att springa, snubblade in på er blogg och här är jag nu ;)

2009-02-13 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />