FIA` Ur boken " den som inte tar bort luddet ska dö"

KLOCKREN BOK AV DAVID BATRA!

Boken är full av lappar som folk har skrivit, vissa är tråkiga andra är helt sjukt roliga ;) De flesta är så knäppa och tråkiga att de blir roliga!
Jag såg boken hemma hos en kompis för ett tag sen och sen köpte jag den på bokrean för 50 kr..

" Ställ inte cykeln här!! Ställ den i stället istället"

" Ser du denna text står du på nymålat golv!"

" Varning! här är en dörr."


Tänk att lappar kan vara så underhållande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den köpte jag också på den heliga bokrean ^^ Fast min favoritlapp var nog den med "Här kan du inte parkera, din idiot! Må lössen från tusen kameler hemsöka edert könsorgan!", hihi...

2009-03-02 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />